Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Δημιουργίες με fimo!

Καλημέρα,καλημέρα!Σήμερα είναι μια περίεργη μέρα,καθώς είναι από τις λίγες που ξύπνησα πρωι πρωι (9.30,ας ειναι καλά ο μανάβης της γειτονιάς)...έχω και λίγο διάβασμα,αλλά κάνω και τις χειροτεχνίες μου,δεν γίνεται αλλιώς...Επιτέλους λοιπόν ασχολήθηκα κι εγώ με τον περίφημο πολυμερικό πηλό που κατάλαβα ολές γιατί τον αγαπάτε,οπώς η ειρήνη που κάνει υπέροχα πραγματάκια!!!!







Θα πάρω κι άλλα χρώματα,αυτά ήταν για αρχή!
Εγινε και ο διαγωνισμός με την ανταλλαγή δώρων στο greecycle

18. Foufoula
19. vasoulaki
20. matination

παιρνω δωράκι από την foufoula και δίνω στην ματίνα!!!

Φιλιά πολλά!!!!

4 σχόλια:

  1. πολυ χαριτωμενα!!και πολυ "νοστιμα"!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφα και σου ανοίγουν και την όρεξη!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλικούλα μου μπράβο σου που ξεκίνησες με τον πηλό-να παίρνω κ εγώ σειρά!-Πολύ πολύ όμορφα για πρώτη προσπάθεια!!!
    Και λαχταριστά!!!Το τελευταίο βραχιολάκι μ'αρέσει λίιγο περισσότερο!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!!
    Ααα φιλιάααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α όσο για την ανταλλαγή...μεγάλη η χαρά μου...μ'αρέσουν οι διαγωνισμοί αυτοί!!!
    Ααα φιλιάααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...