Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Δημιουργίες με καπάκια,κουμπιά και μεζούρα

Γειά σας φίλες μου,ευχαριστώ και τις 166 που με παρακολουθούν πλέον,πολύ σημαντικός αριθμός και μακάρι να με παρακολουθείτε όπως κι εγώ,στενά!!!Αυτό τον καιρό κάνω και μία έρευνα αγοράς πάνω σε site και μέρη που προμηθεύουν με είδη hobby και κοσμήματος,γι αυτό βοηθήστε με προτείνοντας αυτά που χρησιμοποιείτε εσείς ή και άλλα!!

Αυτές τις μέρες δεν σταματάω να φτιάχνω και από κάτι,κάθε μέρα και όλη μέρα και η εφευρετικότητα έρχεται κυρίως όταν έχουμε ξεμείνει από υλικά και βρίσκουμε το παραμικρό πραγματάκι μπροστά μας που μας φαίνεται χρήσιμο προς επεξεργασία...και έτσι κάποτε ανακάλυψαν τα καπάκια μπύρας και αναψυκτικών και από δημιουργό σε δημιουργό έφτασαν και σε μας,εγώ τα έχω λατρέψει,αφού μπορούν να γίνουν οτιδήποτε,φαντασία να έχουμε...



πρωταγονιστής ο donald!

 Λατρεμένα πολύχρωμα κουμπάκια



Σκουλαρίκια με μεζούρα και κουμπιά!

Μου αρέσουν πολύ τα περίεργα,φαντάζομαι το έχετε καταλάβει!


17 σχόλια:

  1. Γειάααα....Α ώστε εσύ με παρακολουθείς!..κ εγώ νόμιζα είναι κάμερα απο τον Φερεντίνο :P...!!!Κοντεύω να σκάσω-απο το τόσο στενά που σε παρακολουθώ κ εγώ :P-πίσω σου είμαι..χαχαχα!!!
    Λοιπόν μ'αρέσουν πολύ κάτι τέτοια περίεργα που γίνονται απο τελείως απλά πράγματα!!!
    Ωραιότατα είναι...καλά το βραχιόλι με τα κουμπάκια..ε..ε..να υποθέσω βροντάνε κι όλας!..χιχι!!!Φιλιάααα....φιλιά...α φιλιάααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τις δημιουργίες που προέρχονται από την επανάχρηση υλικών και ιδιαίτερα αυτές που έχουν ως βάση τους τα καπάκια μπύρας... Έχω φτιάξει αμέτρητα κοσμήματα και άλλα χρηστικά αντικείμενα με καπάκια!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vasilikoula καλώς σε βρήκα μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου και τα κοσμήματα τα βρίσκω πολύ πρωτότυπα.Μου αρέσει παρα πολύ το βραχιόλι με τα κουμπάκια και τα σκουλαρίκια με τη μεζούρα είναι πολύ έξυπνα συνδυασμένα!!!!μπράβο!!!!φιλάκια...θα τα λέμε συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρεις πόσο αρέσει και σε μας, που σου αρέσουν τα περίεργα. το ένα καλύτερο απο τα άλλα!
    μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο χαρούμενα και πρωτότυπα!!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ! Απορώ γιατί ψάχνεις για προμηθευτές, με τέτοια εφευρετικότητα; Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ είναι τόσο χαρούμενα όλα αυτά που χεις φτιάξεις Βασιλικούλα μου , να σου πω πως ξετρελάθηκα με τα μεζουροσκουλαρίκια σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι εγώ 166 αναγνώστες μέσω Blogger έχω αυτή τη στιγμή!!!χχαχαχα!!!πανέμορφα αυτά τα κοσμήματα!!! πολύ γλυκά...μπράβοοοοοοο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φτιάχνεις αριστουργήματα από υλικά που ούτε το φαντάζεσαι! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζουζουνιάρικα και πρωτότυπα (γι αυτό ειναι ομορφα-επειδη δεν τα συναντας κι αλλού) -τέτοια να φτιάχνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελεια!!!!!για προχωρημενα ατομα...!!!!!μου αρεσουν πολυυυυ!!!!! θα μου πεις με τι κολλας τα καπακια??????? σνιφ σνιφ....δεν ξερω..... φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρυσουλα σε ευχαριστω πολυ καταρχας!τα κολλαω με πολυ ισχυρη κολλα στιγμης,μεχρι στιγμης δν μου εχει ξεκολλησει κατι με αυτη.μπορεις να χρησιμοποιεις και ξυλοκολλα(ατλακολ) γενικα,αλλα ειναι λιγοτερο ισχυρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Βάσω! Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα κοσμήματά σου... συμφωνώ... οτιδήποτε μπορεί να μας φανεί χρήσιμο για τις δημιουργίες μας! Μπράβο!!!! Καλώς σε βρήκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα και πρωτότυπα όλα όσα φτιάχνεις!!1
    Και ναι τα καλύτερα πράγματα στο κόσμο φτιάχνονται,όταν τα υλικά τελειώνουν μιας και το ανθρώπινο μυαλό δεν το σταματάει τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...