Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Επιδεικνύοντας όμορφα τις δημιουργίες μας!

Καλησπέρα!!!Λένε ότι πρώτα χορταίνει το μάτι και μετά το στομάχι,αυτό πιστεύω ισχύει παντού,μια όμορφη παρουσίαση,με φαντασία και φινέτσα μας τραβάει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον,δεν νομίζετε.? Εγώ λέω ναι και επειδή θέλω να βρεθώ κάποια στιγμή σε κάποια έκθεση,έχω αρχίσει την πολύ δουλειά και ψάχνω πολλές ιδέες και ανέξοδες πάνω απ'όλα.Υπάρχουν πολλά και διάφορα stands για τα κοσμήματα μας,αλλά γιατί να μην τα φτιάχνουμε μόνες μας...

Eνα κλουβάκι μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί για κρέμασμα σκουλαρικιών


Ενα χαρτόνι τυλιγμένο ως βάση για βραχιόλια...


Μαντήλι πάλι για βραχιόλια...


κεράκι και μικρό μπιζουτιεράκι για τα δαχτυλίδια


και τέλος ο πίνακας ανακοινώσεων για τα κολιέ...


Δεν είναι γεμάτος όπως φαίνεται,έχω δουλίτσα ακόμα..

Με ότι έχει ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μία μικρή παράσταση και έναν όμορφο πάγκο, πάνω απ'όλα για να αισθανόμαστε καλά με ότι έχουμε δημιουργήσει!
Εγώ τα έχω σε μία γωνίτσα αυτά και κάθε μέρα κάτι προσθέτω...


10 σχόλια:

  1. Ααα είναι πανέμορφα...έξυπνες και οικονομικές ιδέες!!!Να είσαι καλά Βασουλίνι μου!!!
    Πότε όμως τα έκανες όλα αυτά?..Νομίζω δε τα έχω δει όλα..*-)....Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου μικρή, καιρό έχουμε να τα πούμε!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες και πανέξυπνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Βάσω! Συμφωνώ μαζί σου στο να φτιάχνουμε με τα χεράκια μας και τις βάσης για τα κοσμήματα...πολύ έξυπνες οι προτάσεις σου! Μπράβο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Βασιλικούλα μου πολύ ωραίες οι συμβουλές σου! Το πιστεύω και γω πως η παρουσίαση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο όλες τις ιδέες μου άρεσε αυτή του κλουβιού.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη δουλίτσα!!!Μπράβο!
    Λατρεύω αυτό το κλουβάκι!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες και χρήσιμες οι προτάσεις σου Βασιλικούλα μπράβο!!!Καλή σου μέρα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To xartoni gia ta braxiolakia einai super duper teleia ideaaaaa :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...