Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Δύο πουλάκια κάθονταν!

Καλησπέρα στην όμορφη και δημιουργική γειτονιά!!
Παρατράγουδα στην εξεταστική περίοδο του Σεμπτεμβρίου, λες και 
φταίμε εμείς όπως τα κάνανε,ας ελπίζουμε να μην αναβληθεί εντελώς γιατί κάηκα!
Είχα καιρό να ασχοληθώ με την διακόσμηση και τις κατασκευές μου,είχα επικεντρωθεί
βλέπετε στα κοσμήματα.....

Με αυτό που θα δείτε είχε ασχοληθεί στο παρελθόν και η ειρήνη μας (the little
craft workshop),το είχα τσεκάρει κι εγώ όμως αυτό το ωραίο μπλόγκ και δανείστηκα την ιδέα του


Πάνω από το κρεβάτι τοποθετήθηκε αυτή ,η ας την πούμε γιρλάντα, στις δύο άκρες τα πουλάκια και με μία κορδέλα κρέμασα φωτογραφίες!


Εχω στο μυαλό μου να προσθέσω διακοσμητικά μανταλάκια για να της κρεμάσω,οπότε αυτό είναι ένα προσχέδιο...είναι εύκολο και όμορφο πιστεύω.Ωστόσο τα πουλάκια θα μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα,αλλά έτσι ήταν τα πατρόν του δημιουργού...


Να και τα πουλάκια μου,ύφασμα και άλλα μοτίβα,όσο πιο άσχετα μεταξύ τους τόσο πιο ευφάνταστο!

10 σχόλια:

  1. Τα λατρεύω αυτά τα πουλάκια! Πολύ όμορφη ιδέα Βάσω, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάρα πολύ ωραία ιδέα! ελπίζω να μην χαθεί η εξεταστική σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο!! Όσο για την εξεταστική μην αγχώνεσαι καθόλου... Λες κι εμείς που ξεμπερδέψαμε με όλα αυτά τί καταλάβαμε;! Φιλιά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστική ιδέα. Τα πουλάκια τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα ο συνδυασμός σχοινάκι και πουλάκια για να κρεμάσεις τις φωτογραφιες του καλοκαιριού!!! Να βάλεις και μανταλάκια όπως σκέφτηκες... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Στην άκρη στο ποτάμι...εε στης Βασιλικούλας το κρεβάτι ήθελα να πω :P!!!
    Τι κάνεις κουκλίτσα μου?!
    Πολύ όμορφη δημιουργία!!!Γλύκα τα πουλάκια!!!
    Α κ η αλλαγή του μπλόγκ μ'αρέσει!!!
    Φιλάκιααααααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία ιδέα!!!!!φιλάκια στην ginger!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!
    ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα! Νομίζω ήρθε η ώρα να στην κλέψω για να φτιάξω και εγώ μια όμορφη φωτο-γιρλάντα! χιχι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...