Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Συσκευασία δώρου από έναν φάκελο!

Καλησπέρα στην όμορφη και γιορτινή γειτονιά!!!Το σπιτάκι που έψαχνα βρέθηκε,ώρα για διακοσμητικές αναρτήσεις,έχω τόσες ιδέες που δεν χωράνε σε ένα σπίτι..πάμε σιγά σιγά.Προς το παρόν έφτιαξα ένα δώρο μιας φίλης και η συσκευασία προέρχεται από έναν φάκελο!Σας γνωστοποιώ και τη διαδικασία όσες θέλετε να το δοκιμάσετε,είναι τόσο απλό!


Αυτά που θα χρειαστούμε είναι:
1 φάκελος (βολεύει μεσαίο μέγεθος,δεν έχει σημασία το χρώμα)
Σελοτειπ
ψαλιδι
υλικα για διακοσμηση (κορδελες,κουμπιά...)

όρεξη και φαντασία πάντα...

Τα βήματα απλά!!!

1.Κόβουμε την άκρη του φακέλου(αλλιώς είναι πολύ ψηλός)

2.Βάζουμε εσωτερικά το χέρι μας και κάνουμε εσοχή στο κάτω μέρος του φακέλου


3.Κολλάμε τις εσοχές και δημιουργούμε το παρακάτω..


4.Κάνουμε τρύπα εκεί που τσακίσαμε για κλείσιμο
και μετά διακοσμούμε όπως θέλουμε...με ότι θέλουμε...

Καλή επιτυχία!!!!!


Το εσωτερικό περιέχει μια υφασμάτινη καρδιά περιτυλιγμένη και πουγκάκι με φιμο!!!
Για μιά πολύ καλή φίλη!!





23 σχόλια:

  1. Polu kalh idea Vasiliki! K gw to exw kanei arketes fores etsi otan den exw sakoulitsa gia dwro... etsi einai k pio omorfo....! filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη ιδεα για μικρα δωρακια και μαλιστα αν διακοσμηθει εξωτερικα γινεται και ο ιδιος ο φακελος δωρο
    σευχαριστω για τις οδηγειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφη ιδέα!!!!!Ειδικά για μικρά δωράκια!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Βασιλικούλα, όμορφη, εύκολη κ προτότυπη ιδέα, και εγώ μαζεύω διάφορα υλικά αυτή την περίοδο απο ανακύκλωση για να κάνω συσκευάσιες.. Θα τις δείξω εν καιρό όμως, γιατί ακόμα μαζεύω
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα κουκλίτσα! τέλεια ιδέα! Αγαπάμε την ανακύκλωση και τις εύκολες αλλά καλαίσθητες ιδέες. Να χαρεί το δωράκι σου η φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο!! Σκέτη γλύκα είναι! Μ' αρέσει που ό,τι φτιάχνεις είναι χρωματιστό και χαρούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!Μου αρεσει οταν κανω δωρακια και η συσκευασια να εχει κατι ιδιαιτερο απο μενα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχο γιατί και για μένα η συσκευασία έχει τον 1ο λόγο πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!! Πολύ πρακτική, έξυπνη και όμορφη ιδέα!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασιλική μου,τι υπέροχη η ιδέα σου!!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλή ιδέα!!! Έχω άπειρους τέτοιους φακέλους, ο άντρας μου τα παίρνει αυτά τα είδη σε ποσότητες...
    Ευχαριστούμε
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα Βασιλικούλα!!
    Τυχερή η φίλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφος έγινε ο φάκελος!! Ευχαριστώ πολύ Βασιλικούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βασιλικουλα μου πολυ ομορφη, εξυπνη και ευκολη η προταση σου για συσκευασια δωρου!!!!!!
    Θα το κανω σιγουρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο!!Αν θες θα μπορούσε να μπει και στο Βήμα Βήμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Βασιλικούλα πολύ καλή και χρηστική ιδέα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήρθα και εγώ!!!Είναι ωραία ιδέα και το διακόσμησες και πολύ όμορφα!!!
    Έχω φτιάξει και εγώ φάκελο έτσι αλλά για τσαντάκι δώρου..όταν έρθεις θα σου δείξω φωτό!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βασιλικουλα μου πέρασε απο το http://starsandicicles.blogpost.comέκανα μια ανάρτηση για τα χριστουγεννιάτικα σου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα φιλενάδα μόλις τέλειωσε η 4η κλήρωση του stars and icicles πέρασε να πάρεις το βραβειάκι σου και περιμένω την διεύθυνση σου να σου στέιλω ένα αναμνηστικό δωράκι φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...