Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα στολίδια μερος 2ο και βαζακι με ρεσό!

Καλησπέρα!!!!!Η δεύτερη σοδιά κατεύθασε,είναι πιο γυαλιστερή καλυμένη με glitter και δίνουν μαγεία και χρώμα στα στολίδια μου!!!!
Για δείτε κι εσείς!



Μαμά βασιλικούλας  : ααα εχω πολλα βαζάκια,πρέπει να τα πετάξω...
                           Βασιλικούλα  :  τιιιιιιιιιι φέρτα εδώ αμέσως!!!!!

Είναι θησαυρός για μένα φυσικά...ήδη αξιοποίησα ένα..


Κρέμασα κ ενα στολιδάκι,χαλικάκι,ρεσό και έτοιμο!


Λίγο ανοιξιάτικο αλλά φωτεινό,ότι πρέπει για το καινούριο σπίτι..
Σας φιλώωωω!!!!!

12 σχόλια:

  1. Μπράβο, μπράβο!! Τέλεια, λαμπερά στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα τα στολιδάκια ...και ες στη μαμά ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!χα!χα!πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάσιο!! Πάλι καλά που πρόλαβες την μαμά και δεν τα πέταξε! Μπορείς να κάνεις θάυματα με αυτά τα φαινομενικά ασήμαντα βαζάκια!
    τα φιλιά μου!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σκεφτομουν να κανω τετοια χριστουγεννιατικα στολιδακια απο πηλο.. Βεβαια εσυ τα εκανες πολυ ομορφα και το βαζακι σου σκετη γλυκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χαρούμενα και ωραία τα στολίδια σου. Η μαμά ακόμη δεν έμαθε πως δεν πετάμε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια στολιδάκια και βαζάκια!!
    Μπράβο κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σου κορίτσι μου!! υπέροχο το έφτιαξες!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ!!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ;
    Η ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΠΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!!!!!!
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Βασιλικούλα μου...είναι πανέμορφα!!!!!!!!
    Ωραίες ιδέες έχεις...ε είπαμε νέο σπίτι είναι αυτό και πρέπει να διακοσμηθεί σωστά...καλού κακού ρώτα και τον συγκάτοικό σου:P..χαχαχα!!!
    Θα μπεί ξαφνικά μέσα και όλο το σπίτι θα είναι πολύχρωμο!!!!!!!!Α τώρα που είπα σπίτι....το σπίτι μας σε περιμένει ;)...Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...