Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα στολίδια από τα χεράκια μου!

Γειά σας,γειά σας!!!Είμαι εδώ,δεν έφυγα.... Ηρθε η ώρα λίγο νωρίς να ασχοληθώ με χριστουγεννιάτικα στολίδια,πέρσυ δεν στόλισα δέντρο και φέτος λόγω οικονομικών δυσχεριών αλλά και γιατί μου αρέσει να τα φτιάχνω όλα μόνη μου,αποφάσισα να τα φτιάξω με λιγότερο κόστος και μεγαλύτερη εκτίμηση.Το δέντρο θα το αγοράσω φυσικά,ένα μικρό βέβαια,αλλά τα στολίδια θα είναι όλα χειροποίητα,διάφορα ζαχαρωτά,καραμέλες,γλυφιντζούρια,τσόχινα και με αλεύρι όπως αυτά εδώ που θα σας δείξω....



Η παρασκευή είναι απλή:
2 φλυντζάνια αλεύρι
1 φλυντζάνι αλάτι
1 φλυντζάνι νερό

ψηνουμε στους 100 βαθμους για 3 ωρες..
και δεν ξεχνάμε να κάνουμε τρύπες για να τα κρεμάσουμε...

Τα έβαψα με ακρυλικά χρώματα και τους πέρασα κορδέλα...

                                 Τους κόλλησα και σμαρτάκια για να δώσω πιο πολύ χρώμα...


 Θα είναι ένα "πλούσιο" δέντρο από παιχνιδιάρικα στολίδια και φορτωμένο από πολύ αγάπη!!!!!!




23 σχόλια:

  1. Και του χρόνου να είσαι καλά. Πολύ ωραία τα στολίδια σου, για φάγωμα και όχι για κρέμασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ!!!!!!!!!ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάρα πολύ όμορφα τα στολίδια σου! καλύτερα χειροποίητα! προσδίδουν κι άλλη μαγεία στη μαγεία των χριστουγέννων! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!!!!!!!! Μη σου πω πως σκέφτομαι να φτιάξω και εγώ. Ευχαριστούμε για την ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αφου φτιαχνεις τοσο ωραια στολιδια,γιατι να μην τα φτιαξεις μονη σου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπέροχα στολιδάκια, γίνονται και με γύψο....αλλά δεν τρώγονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαριτωμένα τα στολιδάκια σου Βασιλικούλα! Νομίζω πως το φετινό χριστουγεννιάτικο δέντρο σου θα είναι πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο μιας και όλος ο στολισμός θα είναι από τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά είχα δει στολίδια από πηλό...αλλά στολίδια από αλεύρι πρώτη φορα βλέπω...καλά μιλάμε θα κάνω οπωσδήποτε....παρεπιπτόντως τα leroy merlin έχουν βάλει δέντρα με 20 ευρώ...πολύ καλή τιμή αν θές να πάρεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα στολίδια……. με ανεκτίμητη αξία, αφού είναι από τα χεράκια σου!!!! Και του χρόνου Βασιλικούλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί όμορφα στολιδια είναι αυτά! Τόσο πολύχρωμα και χαρούμενα! Με τα σμαρτάκια θα είναι σίγουρα και νόστιμα!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι γλύκα!!! Μπράβο Βασιλικούλα! Περιμένω να δω το δεντράκι στολισμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλή ιδέα σου Βασιλικούλα!!Φτάνει πια με τις συνηθισμένες μπάλες!!Σίγουρα θα'ναι ιδιαιτέρως ξεχωριστό το δεντράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ!!!!!ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΒΑΖΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑ.ΤΑ ΕΨΗΣΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΠΙΑΣΑΝ ΜΑΜΟΥΝΙΑ.ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΠΗΛΟ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΙΛΟΥ 3 ΕΥΡΩ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΙΣ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα τα στολιδάκια σου γλυκιά μου! μπράβο σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ! ΩΡΑΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. kala einai foveraa... panta to oneiro itan na stolisw ena xristougeniatiko dentroo ..gemato zaxarotaaaa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μου θα στολίσεις το δέντρο σου με αυτά τα στολίδια?!...και δε φοβάσαι μήπως έρθει κανένα κουνελάκι ας πούμε και σου τα φάει?!.χαχα..χιχι..χοχο..χεχε...Βασουλίνι μου είναι πολύ όμορφα!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πανέμορφα, τρισχαριτωμένα και παιχνιδιάρικα!! Το δέντρο σου είμαι σίγουρη ότι θα γίνει καταπληκτικό!! Εκτός από οικονομικά είναι και μια ωραία ιδέα να τα φτιάξουμε με τα μικρά μας....Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι τέλεια!!!Πολύ χαρούμενα χρώματα,μπράβο και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ίδιο έκανα εγώ πέρισυ ,έφτιαξα όλα τα στολίδια μόνη μου,φέτος πήραμε ένα πολύ μικρό δεντράκι μόνο με φωτάκια γιατί μετακομίσαμε και λόγω έλλειψης χώρου δε γινόταν κάτι καλύτερο!
    Καλές γιορτές!
    (Δεν ήξερα πόση ώρα θέλει ψήσιμο αυτή η ζύμη,thanks for the tip!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...