Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Το πιο εύκολο και οικονομικό γλυκάκι!

Χρόνια πολλά,χριστός ανέστη σε όλους!!!Και τώρα που μπορούμε να φάμε ότι θέλουμε αν και μερικοί είμαι σίγουρη ακόμα χωνεύουμε το γεύμα της Κυριακής,μου  ήρθε μια ιδέα μια μέρα που ήμουν σπίτι και ήθελα απεγνωσμένα κάτι γλυκό και έφτιαξα το παρακάτω.

Τα υλικά πολύ απλά και το κόστος αμελητέο(γύρω στα 3 ευρώ)

Υλικά για 4 ποτηράκια:
1 πακέτο μπισκότα oreo
1 φάκελο κρέμα στιγμής βανίλια
300ml γάλα εβαπορέ,1 φλιτζάνι νερό
Για το σιρόπι:
1 φλιτζάνι νερό
8 κουτ.σούπας κακάο (με ζάχαρη)

Αρχικά φτιάχνουμε το σιρόπι για να κρυώσει.Σε ένα μπρίκι αναμειγνύουμε το κακάο,αν δεν έχουμε γλυκό προσθέτουμε και 12 κ.σ ζάχαρη,αλλιώς σκέτη σκόνη από σοκολατένιο ρόφημα.Τα ανακατεύουμε και αρχίζουμε το βρασμό μέχρι να δέσει.Οταν είναι έτοιμο το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει.Αν έχουμε έτοιμο σιρόπι του εμπορίου βάζουμε αυτό.Παίρνουμε τα ποτηράκια ή μπολάκια και σπάμε 1-2 μπισκότα στο καθέναΑν έχουμε κρύο το σιρόπι τα βρέχουμε με λίγη ποσότητα.Σε ένα μπολ μεσαίου μεγέθους ανακατεύουμε τη σκόνη βανίλια με το γάλα,το οποίο αραιώνουμε με 1 φλιτζάνι νερό (εγώ συστήνω εβαπορέ και όχι φρέσκο γιατί κάνει την κρέμα πιο γλυκιά), και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει σφιχτό.Γεμίζουμε τα ποτήρια με το μίγμα πάνω από τα σπασμένα μπισκότα μέχρι  τα 2/3 του.Από πάνω σπάμε και μερικά μπισκότα πιο καλά τριμμένα.Περιχύνουμε με 2-3 κουταλιές του γλυκού από το σιρόπι και είναι έτοιμο.Τρώμε άμεσα ή βάζουμε στο ψυγείο.


6 σχόλια:

  1. Καλό! Προς άμεση δοκιμή! Χρόνια πολλά, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εδώ που είπα να .. μαζευτώ λιγάκι, τσουπ, "σκάει" μύτη το εύκολο αλλά νόστιμο γλυκάκι σου!!!!!!!
    Χρόνια πολλά! Πάντα γερή, δυνατή και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμ τέλειο!!!!!Τελικά έχεις μια τρέλα εσύ με τα oreo ;)...έχω συνταγή με oreo-cheesecake χιχι..Να σε καλέσω όταν το φτιάξω?!...Φιλάκια καλό μου!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο φαίνεται!!!! αλλά δεν μας αφήνεις να αγιάσουμε κοριτσάκι μου!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝτε να κάνουμε δίαιτα απο Δευτέρα...τον άμπακο έχουμε φάει κορίτσι μου τούτες τις μέρες...τι τόθελες το απλό και νόστιμο; Με τίποτα δεν αγιάζουμε!!!
    Θα δοκιμαστεί άμεσα...
    Χρόνια Πολλά,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...