Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Look vintage!!!

Καλημέρες!!!Πιθανόν η ανάρτηση να ανέβει το βράδυ,αργεί o blogger οπότε μέχρι τότε ελπίζω να είχατε μια όμορφη μέρα!Εγώ προσεχώς δεν θα έχω internet πάλι,αποφάσισα να κάνω περικοπές στα έξοδα βλέπετε...

Και στο σημερινό επεισόδιο έχουμε να δούμε .....

σκουλαρίκια με πανέμορφα cameo και πεταλουδίτσες!

αλυσίδα κολιέ με cameo και κουμπωμα καρδούλα..

βραχίολα με bronze πεταλούδα..


και με ντίζα...


και κάτι κλασσικό για το λαιμό...


Αυτό το έχουμε ξαναδεί,αλλά το βελτίωσα λίγο..


17 σχόλια:

  1. Τι γλυκούλια! Μου αρέσουν πολύ τα cameo! Παρήγγειλα και εγώ μερικά από το Etsy και τα περιμένω να μου έρθουν! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είναι υπέεεεροχα!!!!!!
    Μπράβο Βασιλικούλα μου!!!!!
    Μ'αρέσουν πάρα πολύ!!!!!!!!
    Στο πρώτο απο πρωτοτυπία δεν έβαλες 2η κορδελίτσα?!..χιχι!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bασιλικούλα τι βλέπω;Τι ωραία κοσμηματάκια είναι αυτά;Μου αρέσουν όλα!!!!Είναι υπεροχα!!!Μπράβο!!!!Καλό απόγευμα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. vally μου να σαι καλα,αυτο το etsy εχει πραγματι πολλα και ωραια!

    elenita οντως απο προτοτυπια,πως με ξερεις!

    sophie σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασιλικούλα μου,είναι όλα πολύ όμορφα!!! Ειδικά οι πρώτες πεταλουδίτσες είναι τόσο ρομαντικές!!! Μπράβο σου! Καλό μήνα να έχεις με πολλές δημιουργικές στιγμές : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασιλική μου είναι πάρα πολύ όμορφα όλα!!!Οι πεταλουδίτσες οι πρώτες είναι σκέτη τρέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι όλα πολύ ωραία!Αλλά οι πρώτες πεταλουδίτσες είναι τέλειες!!!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βλεπω να κλεβουν την καρδια σας οπως κ εμενα οι πεταλουδες σκουλαρικια,ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασιλικούλα είναι τέλεια!! Δεν χαθήκαμε γλυκιά μου.. μην ανησυχείς!! Περνάω πάντα έστω και αθόρυβα από το σπιτικό σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια!!! Όλα είναι φανταστικά!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανέμορφα!!!! ειδικά οι πρώτες πεταλουδίτσες! μπράβο!!! φιλιά! με το καλό να επιστρέψεις στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα όλα!!!Στο πρώτο όμως στάθηκα περισσότερο!!!!Τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα μα το πρώτο είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασιλικούλα,τι όμορφα και ρομαντικά κοσμήματα που φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφα όλα Βασιλικούλα μου!!!Οι πεταλουδίτσες μια σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...